Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

programmeur zkt bijverdienste

  • Koen

    Hey,

    ik ben een programmeur van opleiding, en doe dit ondertussen al 3j als werk.

    Ik heb ervaring met VB.Net, C#, WPF, Java, SQL Server, MySQL, MS Acces, ..

    Als je een op maat gemaakt programma nodig hebt, kan je altijd bij mij terecht.

    We kunnen in overleg bespreken wat dit juist moet bevatten, en dan kan ik een offerte/planning opstellen.

    Dit kan gaan van een eenvoudig klein programma, tot een groter ingewikkeld pakket.

    Met vriendelijke groet,

    Koen

  • Nasser van Veen

    Beste Koen,

    Graag kom ik met je in contact om een opdracht te bespreken.

    ik ben te bereiken op 0658817238 of via memoires@hotmail.nl

  • A. Sanii

    Beste Koen,

    ik kom graag in contact met jouw om e.e.a. te bespreken. ik ben opzoek naar een Java programmeur met goede kennis van mysql. wij hebben een standaard applicatie die voor elke klant opmaat aangepast wordt. dit werkt natuurlijk op freelance basis en als ik een opdracht heb liggen. lijkt dit je wat, neem dan even contact met me op.

    gr,

    Amir

  • Daniel Tavares Delgado

    Hoi Koen,

    Ik zou graag in contact willen komen met jou betreft een opdracht die ik heb.

    Graag ontvang ik je contact gegevens zodat we het een en ander kunnen overleggen.

    Met vriendelijke groet,

    Daniel Tavares Delgado

  • Koen

    Beste Amir,

    excuses voor de late reactie.

    ik ben zeer geïnteresseerd in deze opdracht!

    U kan mij altijd contacteren voor verder af te spreken op dedecker.koengmail.com

    Alvast bedankt, en tot dan.

    Koen

  • Koen

    Beste Daniel,

    u kan mij altijd contacteren op het adres dedecker.koengmail.com

    Groeten,

    Koen

  • Koen

    Bericht om discussie te kunnen volgen via mail

  • NICOLE

    Dag Koen,

    We hebben constant iemand nodig

    1. webpagina hermaken ( de vorige is te ouderwets)

    2. verschillende nieuwe webshops maken

    in principe hebben we het ganse jaar part-time werk voor je

    ook telkens de bestaande webpages opwaarderen met fotoreportages die we je aanleveren

    etc etc

    je kan me bellen

    0499 75 90 43

    NICOLE

    en

  • Leo Flaton

    Ik ben penningmeester van een biljartclub en heb sinds kort de boekhouding ondergebracht in Speedbalance. Dit werkt prima maar ik heb het idee dat het mogelijk moet zijn om uit de gedownloade postbank gegevens van ING (MT940, CSV of txt) boekhoud transacties te genereren (soort jounaalposten) die dan eenvoudig te importeren zijn. Het lijkt mij als je een tabel maakt in Excel met als sleutel banknummer je daarmee de benodigde gegevens kunt ophalen.

    Is dit mogelijk en zo ja wat kost het maken van zo,n interface?

    Met vriendelijke groet,

    Leo Flaton

  • Koen

    Beste Leo,

    Kan je eens een voorbeeld geven van wat je precies bedoelt?

    Je kan mij rechtstreeks contacteren op dedecker.koengmail.com

    Met vriendelijke groet,

    Koen