Beste forumgebruikers,

Ik (Stijn) ben van plan om een maffia site op te richten. Momenteel heb ik er al één, namelijk Capo della Mafia, maar deze site is niet zelfgemaakt en veel te beperkt. Daarom zou ik graag een eigen maffia-site willen maken.

Eerlijk gezegd ken ik er niets van en weet ik ook totaal niet hoe ik eraan moet beginnen. Daarom zoek ik mensen die me willen helpen een site op te zetten. De site die ik wil, moet echt uniek zijn en moet vele functies hebben. Het maakt me niet uit hoelang het duurt voordat de site af is, als ze maar af geraakt. Natuurlijk ben ik bereid mee te helpen, dus waar ik kan en mag helpen, daar zal ik dat ook doen. Het nadeel ik wel dat ik geen budget of een zeer klein budget heb, omdat ik nog maar 17 jaar ben en ik beperkt zakgeld krijg.

Ik zoek ook iemand die ten minste msn heeft, of een ander communicatiemiddel, zodat we de taken kunnen verdelen en dat we samen kunnen werken. Ik ben ook bereid te leren, dus iemand die me wilt leren hoe je moet scripten en alles daarrond is welkom. Ook zou ik graag een site zoals Mobstar willen hebben, natuurlijk niet hetzelfde, want ik wil iets unieks.

Ik weet ook dat alles wat ik vraag, best wel veel is, maar ik zoek daarom ook een erg gemotiveerde of meerdere gemotiveerde scripters die me willen helpen om aan een site te bouwen die de nieuwe generatie van maffia games is.

De voordelen die je als scripter gegarandeerd hebt, is dat je sowieso moderator in het spel mag worden en een groot deel van de winst krijgt die wordt gemaakt. Iedereen die intresse heeft, mag zich aanmelden via mijn e-mailadres stijn.123@hotmail.com of je kan me ook toevoegen op msn.

Enkel reageren op het onderwerp a.u.b., gelieve niet te spammen.