Hoi,

Ik zit nog op school. 2e klas BOL 4 Electro. Ik weet nog niet exact hoe en wat ik wil, maar ik wil vrijwel zeker iets met computers gaan doen. Ik heb vrij veel interesse voor programmeren echter ik zie mij zelf geen 40 uur achter een computer zitten. De homepage die ik heb is er destijds gekomen door interesse in programmeren. Op school hebben wij momenteel Pascal en heel lang geleden heb ik wat aan Basic gedaan. Na een tijdje niets aan programmeren gedaan te hebben begon het te weer te kriebelen en ben begonnen met een homepage.

Op die site vertel ik alles over het hebben/beheren/maken van een eigen homepage. Alles in het Nederlands! Dolgraag wil ik deze homepage laten groeien!

Ik heb kennis van HTML, JavaScript en CSS en het is de bedoeling dat ik in de toekomst ook kennis heb van XML, DHTML, SHTML, ….

Om kennis op te doen wil ik graag in kontakt komen met een echte webmaster/programmeur die mij verder kan (en wil) helpen om ervaring op te doen. Ik wil graag, met behulp van, (meehelpen om) een proffesionele site op (te) zetten.

Voor alle duidelijkheid: Het is een hobbie en dit wil ik (voorlopig) zo houden.