Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gezocht: Freelancers

  • Eastern Unity

    Eastern Unity is een in mei 2000 opgericht bedrijf. Kernactiviteit is internetautomatisering en webdesign. Eastern Unity is met name actief op het gebied van auction software, portals en classifieds systemen.

    Versterking gezocht: programmeurs met kennis van HTML, Cgi/Perl, PHP of ASP. Heb je affeniteit met een van deze programmeertalen, en ben je op zoek naar leuke opdrachten neem dan contact op. Betaling zal plaatsvinden op pay per job basis. Uiteraard alles contractueel vastgelegd. Neem bij interesse contact op met:

    T. Nijkrake

    Vast toestel: (053) 434 52 27

    Mobiel: (06) 222 60 105

    Gewoon mailen kan natuurlijk ook: webmaster@financienwijzer.nl

  • Richard de Gelder

    Ik heb redelijke ervaring in het programmeren van HTML en tevens beschik ik over enige kennis in VB 6.0

    Als bijbaantje zou ik graag hier wat meer mee doen

  • Robbert Alexander

    L.S.

    Om te beginnen zal ik eerst het een en ander over mij zelf vertellen.

    Bij toeval heb ik Uw advertentie gelezen en ben erg nieuwsgierig geworden.

    Zelf ben ik al een paar maand freelance werk aan het doen voor een bedrijf in America

    Maar echt veel is er niet meer te doen .. en heb dus binnen kort aardig wat tijd tot mijn beschikking.

    Ik bezit aardig wat kennins op het gebeid van web design en alles wat daarbij komt.

    Niet alleen HTML en JavaScript .. maar tevens ook CCS, DHTML, PHP voor Database applicaties

    zowel voor MySQL , PostgreSQL, en LDAP.

    Door een creative en kunstzinninge achtergrond, spreekt niet alleen programeren mij aan maar ook

    de grafische aspecten van web design … en heb ik mij dan ook wegwijs gemaakt met programma's

    zoals Photo Shop, Paint Shop Pro en Flash 5.0.

    Zoals mischien al duidelijk is geworden ..ben ik erg geinteresseerd om op freelance basis verder te gaan.

    Mocht het Uw interesse gewekt hebben .. en U zou graag mijn CV in willen zien…

    Dan hoop ik spoedig van U te vernemen.

    Met vriendelijke groet,

    Alexander Sauer

  • Arvin Romswinkcel

    voldoe op PHP na aan het gezochte profiel, verder kennis en ervaring in Java delphi C++. dbms en web development, verder ook met name ook in opzetten trainingsprogramma's en workshops.

    tariefstelling marktconform derhalve bespreekbaar.

    met vriendelijke groeten

    A.Romswinckel

  • david van der vliet

    ben een ervaren ontwikkelaar in php , visual studio , asp .

    zoek voornamelijk in avonduren / weekend

    Eastern Unity schreef:

    >

    > Eastern Unity is een in mei 2000 opgericht bedrijf.

    > Kernactiviteit is internetautomatisering en webdesign.

    > Eastern Unity is met name actief op het gebied van auction

    > software, portals en classifieds systemen.

    >

    > Versterking gezocht: programmeurs met kennis van HTML,

    > Cgi/Perl, PHP of ASP. Heb je affeniteit met een van deze

    > programmeertalen, en ben je op zoek naar leuke opdrachten

    > neem dan contact op. Betaling zal plaatsvinden op pay per job

    > basis. Uiteraard alles contractueel vastgelegd. Neem bij

    > interesse contact op met:

    >

    > T. Nijkrake

    > Vast toestel: (053) 434 52 27

    > Mobiel: (06) 222 60 105

    >

    > Gewoon mailen kan natuurlijk ook: webmaster@financienwijzer.nl

  • Alex

    Hallo Richard,

    ik zoek mensen die zowel parttime als fulltime applicaties kunnen schrijven in Access Visual Basic, maar ook in Haskell 1.7. Heb je daar ervaring mee?

    Groetjes,

    Alex