In 1990 heb ik MAVIM BV (voorheen Jupiter & Management) opgericht. Wij zijn een sterk groeiende, onafhankelijke softwareproducent (nu 20 medewerkers) en ik zoek voor de uitbreiding van het ontwikkelteam zowel zeer ervaren softwareontwikkelaars als jonge programmeurs met enige jaren ervaring.

MAVIM BV richt zich op de grote tot middelgrote organisaties, zowel in de profit- als in de non-profit-sector. De organisatie van MAVIM BV kenmerkt zich door korte, informele beslissingslijnen, met veel ruimte voor persoonlijke aandacht en betrokkenheid.

Het gelijknamige MAVIM-programma is een standaard softwarepakket voor de opslag, weergave en de distributie van processen, procedures en instructies. MAVIM fungeert als ‘helpfunctie’ voor de werkplek. Het MAVIM-programma behoort met 35.000 uitgegeven licenties tot een van de marktleiders. Op dit moment wordt de laatste hand gelegd aan Versie 4.

Voor de ontwikkeling wordt gebruik gemaakt van Visual Basic/C# en C++, alsmede van CGI-, Java- en ISAPI-script en van Microsoft's Visio en Office. Als databaseplatform worden o.a. Oracle, SQL-Server en Access gebruikt.

Versie 5 van MAVIM zal worden gebouwd met een Web-based architectuur en zal naast de huidige modules voor procedureregistratie en -distributie worden uitgebreid met ermee gerelateerde modules voor workflow en dynamisch in te richten tools voor de definitie en verwerking van transactiedata.

Van kandidaten wordt verwacht dat ze naast inhoudelijke kennis van en ervaring met tenminste één van de hierboven genoemde ontwikkeltools, beschikken over een goed vermogen tot abstract denken, een praktische instelling hebben, creatief en inventief zijn en nieuwsgierig omgaan met nieuwe ontwikkelingen.

De arbeidsvoorwaarden zijn zondermeer uitstekend: naast een relatief hoge beloning maken een lease-auto, een goede pensioenregeling, een winstdeling en een tegemoetkoming in de ziektekosten er deel van uit. Het is mogelijk om gedeeltelijk thuis te werken.

Je kan mij bellen onder nummer 071 36 473 84 of 06 20 60 1919

Michiel Arens