Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Cymantrix

  • Stefanie

    Hallo,

    Voor diverse opdrachtgevers zijn wij momenteel op zoek naar junior en senior developers. Het betreft ten alle tijden een vaste aanstelling bij de opdrachtgever, dus geen detachering.

    Wil je weten wat de mogelijkheden zijn dan kun je kontakt opnemen met onderstaande.

    Met vriendelijke groet,

    Cymantrix E-business Recruitment

    Stefanie van der Poel

    020-8884546

    vanderpoel@cymantrix.com

  • arvin romswinckel

    heb interesse in web development

    kort overzicht skills

    programmeren

    java

    delphi

    c++

    lezingen trainingen

    UML

    OO design

    java

    C++

    delphi

    etc

    ervaring:

    15 jaar development

    dbase

    clipper

    fopro

    access

    gupta

    tarief 150 per uur ex BTWex reis verblijf

    bij traject langer dan een maan tarief in overleg

  • Wiljan Feijen

    Dag Arvin,

    Ik ben op zoek naar een programmeur met ervaring op het gebied van Delphi en VB. Wij werken met een designer tool die gebaseerd is op deze 2 talen en ons in staat stelt om te koppelen aan diverse databases. Met name koppelingen naar financiele pakketten zoals Exact, Unit 4 etc. kunnen hiermee eenvoudig gerealiseerd worden. Tevens kunnen we middels TAPI koppelen aan een telefooncentrale. Je begrijpt dat wij een uniek stuk gereedschap hebben om hele mooie applicaties te bouwen. Ben jij de persoon die hier interesse in heeft?

    Neem dan even contact met me op. Ik ben te bereiken op telefoonnummer 06-29563746.

    Met vriendelijke groet,

    Wiljan Feijen