Hallo beste programmeur van NL,

Ik bied: vernieuwende online concepten en enthousiasme als basis voor een online start-up met gelijke verhoudingen, tijdsinvestering naast bestaande werkzaamheden

Ik zoek: een goede allround programmeur die (evt. naast momenteel bestaande werkzaamheden) droomt van zelfstandig ondernemerschap

Voorwaarden:goede klik tussen beiden, geen vergoeding (uurtarief) maar belang in op te starten bedrijf, overlopend van enthousiasme, frisse kijk op online mogelijkheden, ambitieus, drive

Ik ben op zoek naar een ondernemende allround programmeur om samen websites / online concepten te ontwikkelen. Zelf kan ik een beetje programmeren, maar niet voldoende om de concepten goed (en dan met name binnen een reele termijn) te bouwen. De concepten (4 op dit moment) zijn vernieuwend en bieden een gezonde potentie voor interessante business modellen. Een ervan heb ik zelf reeds gebouwd (reageer even, dan verwijs ik je naar die site om een beeld te geven van het type concepten dat ik wil ontwikkelen), maar is nog voor verbetering vatbaar.

Ik wil lean en mean starten, dus geen grote investeringen vooraf. Vergoeding voor werkzaamheden is in de vorm van een belang in het op te bouwen bedrijf (op basis van gelijkwaardigheid). In het slechtste geval heeft het tijd gekost (natuurlijk oook, in het beste geval heb je tijd geinvesteerd in een fantastisch bedrijf dat mede van jou is!

Uit praktisch oogpunt gaat mijn voorkeur in eerste instantie uit naar een programmeur die woonachtig is in de Zuidwest-Nederland. Heb je serieuze interesse, dan hoor ik het graag.