Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wie kan voor mij een website maken gezocht ?

  • samid

    Beste mensen,

    Na mijn bedrijfs onderzoek binnen de marktplaats branche wil ik graag een nieuwe advertentie site oprichten.

    Ik heb een idee bedacht waardoor het advertentie plaats onderscheidend is van andere advertentie sites.

    Ik zoek iemand die verstand heeft van informatica en ervaring heeft in het maken van scrips.

    Wat wil ik?

    Ik wil graag een website net als marktplaats hebben met ongeveer zelfde functies daarbij zal ik later zelf het kante klaar respect bij voeren.

    kunt u een website net als marktplaats.nl maken? neem gerust contact met mij op.

    ook gezocht naar partner indien u belangstelling heeft voor het idee kunnen wij het samen uitvoeren.

    Idee is ingeschreven bij Depo.

  • Daniël

    Hallo Samid,

    Wij, 2 programmeurs met meer dan 9 jaar ervaring, hebben nog plek voor een uitdagende opdracht.

    Onze mogelijkheden zijn o.a. het ontwikkelen van websites, software, Apps, online games, CRM systemen, chat-applicaties, en veel meer.

    Een website als marktplaats zouden wij ook voor je kunnen maken. Ons uurtarief is 12 euro. Interesse? Mail dan even naar daniel@backsound.nl

    Een aantal referenties, alle websites hebben een backoffice met klantlogin:

    www.backsound.nl

    www.chiliwire.com/index.php

    www.fotostudio360.com

    www.steigertjehuren.com

    www.hostingdaan.com

    https://www.backsoundklanten.com/videohelp.html

    http://www.intrum-outsourcing.com/ (inlog demo, demo)

  • mark

    Nutteloos om nog een marktplaats achtige site te maken, zijn er al honderden van, hele idee is al uitgemolken!

  • Niels H.

    hallo,

    Ik en een vriend van mij moeten 30 uur maatschappelijke stage doen,

    en we hebben best veel verstand van computers.

    we komen uit apeldoorn en we denken dat we wel zo'n site kunnen maken.

    dus als u belangstelling heeft mail even.

    M. V. G. Niels en Ivor