Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

partner gezocht opzet nieuw webconcept

  • Bas Janssen

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar een (of meerdere) zeer goede programmeurs met ondernemerschap!

    Ik heb een concept bedacht dat gebaseerd is op social media, dating en nog een extra toevoeging. Een concept dat er nog niet is maar wat een gat invult in de huidige behoefte (naar mijn mening) en kan mee liften op de enorme groei van delen, zien en gezien worden en vinden van nieuwe mensen op het internet.

    Ik zoek in eerste instantie mensen die het concept ook zien zitten en ook tijd willen investeren hierin. (ik kan wel een salaris betalen, maar aangezien het om een nieuw idee gaat kan dit niet heel hoog zijn) Verder vind ik het belangrijk dat de programmeur(s) ook eigenaarschap voelen voor het eindresultaat en ben ik ook bereid om een deel van de aandelen van de op te richten bv aan de software verantwoordelijke te geven.

    Bij interesse, laat dan wat weten…. en mail me evt je motivering waarrom JIJ dit graag zou willen doen samen met je CV!

    Groeten en missschien gaan we elkaar spreken!

    Bas

  • Jens

    U kan contact opnemen via: jensmortier@gmail.com