Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

PHP programmeur gezocht als partner

  • Danny Giesbers

    Beste programmeur,

    Voor een zeer ambitieus en mooi concept ben ik op zoek naar een programmeur met ervaring en/of kennis van communities.

    Het betreft een uniek concept dat internationaal gericht is.

    Momentel kan ik geen salaris bieden voor gedane arbeid. Ikzelf investeer en heb al veel tijd geïnvesteerd in het project. Ipv salaris kan ik wel een deel van het bedrijf aanbieden.

    Ik ben opzoek naar een gedreven en ambitieus (jong) persoon die het ziet zitten om gezamenlijk met mij dit concept te ontwikkelen en het bedrijf te realiseren. Om dit zsm van de grond te krijgen moet er minimaal 10 uur per week aan het project worden besteed. Des te meer des te beter natuurlijk.

    Wanneer je geïnteresseerd bent en past bij de omschrijving, dan hoor ik graag van je.

    Met vriendelijke groet,

    Danny Giesbers

  • Jens

    Beste,

    Ik ben geïnteresseerd. Het zou gemakkelijk zijn als u even de grote lijnen vh project zou kunnen mailen naar onderstaand E-mailadres om te weten te komen of mijn kennis voldoende is om het project te realiseren.

    MVG

    Jens

    jensmortier@gmail.com

  • Danny

    Hoi Jens,

    Heb je kennis van PHP, MySQL en CMS?

    Deze zijn de voornaamste die het project benodigd.

    M.vr.gr,

    Danny

  • Rene Dohmen

    Hoi Danny,

    ik ben benieuwd naar waar het project over gaat; Ik heb 3 HBO stagiaires beschikbaar vanaf september.

    Groetjes Rene

    www.formatics.nl

    +31 6 5498 6224

  • ICTdetacheren.nl

    Wij verhuren senior php programmeurs en designers tegen relatief lage kosten. neem contact met ons op voor meer informatie