Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

PHP-er aangeboden € 17.50 p/uur

  • Bas

    Beste E. Klaassen

    Ik ben op zoek naar een programmeur voor de opzet van een nieuw concept in de dating social networks sfeer. Ik verwacht dat het project met een relatief ingewikkelde database structuur zal werken en er moeten ook mobiele applicaties voor ontwikkelt wordten.

    Zijn dit zaken die je aanspreken?

    Is het wellicht mogelijk jouw CV naar mij te mailen?

    Met vriendelijke groet,

    Bas Janssen

    janssen.bas@live.nl

  • M.Baan

    Beste E Klaasen,

    Ik las dat je nog wat php klusjes aannam graag zou ik met je in contact komen voor wat kleine leuke klusjes.

    Ik hoop nog wat van je te vernemen.

    Met vriendelijke groeten,

    M.Baan

  • E.Klaasen

    @ M. Baan,

    mail me de details maar op 4xc6vw81z AAP gm ail.com!

  • LCW

    Geachte E. Klaassen,

    Ik zoek een programmeur die een rittenplanner voor me kan maken. Ik heb een beschrijving van wat ik zoek. Als je interesse hebt, dan stuur ik je het stuk graag toe. Daarvoor heb ik wel je e-mail nodig. INteresse? Mail me dan even op lcwinters@hotmail.com

  • Mark

    Goedemidag,

    Onze organisatie (vastgoed/makelaardij) zoekt voor ca 4/5 uur per week (in het begin meer) en PhP-er voor onderhoud en enige uitbreidingswerkzaamheden voor een nieuwe landelijke site.

    Mvg

    Mark

  • Stephen

    Geachte heer Klaassen, heb wel je hulp nodig voor een klein klusje ?

    En vraagjes ? Contact form met mysql database Hoor gaarne. gr. Stephen 0624108412

  • Dotnet-soft.be

    Beste,

    Als jen iet kan puzzelen in andermans scripts ben jij géén echte programmeur (daarom dat je tarief zo laag is)

    Success met opdrachten waaraan je niks verdiend!

  • Koen

    Hallo, ben je ook bekend met Sugar CRM custom module development?