Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Programmeur zoekt opdrachten:VBA (MS Office), .NET, SQL Server, web

  • customVBA@live.nl

    Ervaren MS Office (VBA), DNN en VB.NET programmeur zoekt opdrachten voor in de avonduren of in het weekend.

    Tevens veel ervaring met SQL server 2000 - 2008R2.

    Ervaring met Office-sjablonen (Excel / Word / PPt) en Access applicaties, web-development in ASP / VB.NET.

  • Anton

    Geachte heer, mevrouw,

    Ik heb zelf een Excel bestandje gemaakt met 9 macro's maar ik wil dit laten beveiligen tegen kopiëren in samenwerking met een beveiligde USB stick / Dongel / Took. Aangezien ik niets van Macro’s afweet zoek ik een deskundige die enkele aanpassingen kan verrichten waardoor het bestandje goed werkt als het beveiligd is.

    Wie kan dit voor mij tegen betaling uitvoeren?

    Graag z.s.m. contact opnemen met awjvt@hetnet.nl of met 06-30898718. Interesse dan verstrek ik een voorbeeld van mijn huidige Excel bestandje met de problematiek.

    Alvast bedankt !

    Mvrgr. Anton

  • Hendrik-jan

    Hallo

    Wij zijn op zoek naar een programmeur die voor onze sites onderhoudswerk en aanpassingen kan gaan doen.

    Op dit moment werken wij met buitenlandse programmeurs maar daar heb ik geen schik mee. het grote probleem waar we steeds tegeaan lopen is en zijn spraakverwarringen. Kan u aangeven wat u per uur telt voor programmeer werk? u mag me ook bellen tel 0619356315

    alvast bedankt

  • customVBA@live.nl

    Hendrik-Jan,

    Als je iets meer details voor me hebt, kan ik een zinnige uitspraak doen over de kosten voor programmeer werk.

    E.e.a. is afhankelijk van het project, ik werk liever met fixed prices.

    Mail me met details, dan kom ik er op terug.

    gr.

    customVBA@live.nl

  • Bram Hamelink

    Geachte heer,

    Ik ben op zoek naar iemand die voor mij een klein programmaatje kan maken.

    De strekking van het programmaatje is het analyseren van dagelijkse gegevens.

    Hoe en wat het programmaatje allemaal moet kunnen heb ik verwerkt ik een excel bestandje, met gebruik van hyperlinken.

    Graag zou ik met u e.e.a. is willen bekijken of e.e.a. haalbaar is, en wat de kosten hiervan +/- zullen zijn.

    Ik hoor graag van u.

    Met vriendelijke groeten,

    Bram Hamelink.