Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

C# programmeur aangeboden

  • Lier

    Voor in de avonduren, als hobby, kunt u bij mij terecht voor kleinere programmeeropdrachten op het Windows platform die met C# en Windows Forms geimplementeerd kunnen worden. Ik heb vele jaren ervaring (ruim 10 jaar) met het designen en implementeren van programma's.

    Het uurtarief is nader overeen te komen (schappelijke prijs, afhankelijk van de zwaarte van de opdracht).

    Mvg,

    Lier

  • Jeroen

    Hallo Lier,

    Wij zijn op zoek naar een ervaren c++ programmeur die voor

    ons wat aanpassingen kan doen aan een script.

    Dit is dus een klein project, dat waarschijnlijk een dagdeel tot maximaal een dag in beslag zal nemen.

    Bij tevredenheid volgen er meerdere opdrachten.

    De werkzaamheden moeten bij op locatie gebeuren in de Omgeving van Amsterdam, reiskostenvergoeding geen probleem.

    Prijs n.o.t.k. Bij voorkeur een fixed-price.

    Verdere correspondentie graag via vermeld e-mail adres.

  • Gerard Rutte

    Als je geïnteresseerd ben tin een baan (full-time of free Lance) zou je mij dan willen bellen. Wij zoeken iemand met ervarin gin PHP, Flash en C ++

    Wellicht weet je iemand anders als je al bezet bent!

    Bedankt voor de moeite.

    Gerard Rutte

    0653924417

  • Melanie

    Best Lier,

    Zou je je CV naar mij kunnen mailen?

    Groetjes,

    Melanie

  • Lier

    Hoi Melanie,

    Betreft het hier een opdracht voor in de avonduren of een vaste baan? In het laatste ben ik namelijk niet Geinteresseerd, deze aanbiedingen krijg ik de laatste tijd wel constant aangeboden. Vandaar deze check alvorens ik mijn cv opstuur.

    Groeten,

    Lier

  • Monique

    jack hernandez

    Ik zoek iemand die een progamma kan maken voor een voetbalclub met trainings opkomst gespeelde wedstrijden enz.