Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Programmeurs gezocht

  • Toby Justus

    Ik ben opzoek naar een groep programmeurs die samen met mij games wilt gaan maken. Ik programmeer zelf niet maar verzorg de ideeën. Op dit moment 12 klaar om gemaakt te worden.

    Ik ben opzoek naar mensen die spellen wilt maken en zodra we een game hebben deze uit te brengen. Ik kan geen geld bieden. Het is dus op hobby basis. Als we het spel verkopen dan delen we de winst. Of we beginnen met dat geld een bedrijf waar we dan vanuit Nederland de beste games maken en de markt veroveren. Laten zien dat wij in Nederland ook top games kunnen maken.

    Ook ben ik opzoek naar mensen die kunnen werken met 3ds max of andere 3d programma's

    neem contact op via email of icq 103339424

  • Erik de Wit

    Beste Toby, mijn naam is Erik de Wit uit Hengelo (ov). Volgend jaar ga ik beginnen aan de opleding Kort Bedrijfskundige Informatica. Ik ben momenteel bezig om mij het programmeren in diverse talen eigen te maken. Momenteel ben ik bezig met 3d studio max r3. Jouw idee om de beste games te maken spreekt mij erg aan,ook het opstarten van een bedrijf spreekt mij erg aan. IK hoop op een snelle reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Erik de Wit

  • TheSisko

    Hoi,

    Dit is PRECIES wat ik wil! Alleen uhm, ik ben nog zeeeer onervaren op dit gebied….

    Mijn eerste spelletje is net een week oud. En wat voor een. Super lullig dus. Maar ik zou graag mee willen doen met jullie, en dan alles leren. Alleen uhm..ik heb geen 3d studio max. Erg? Nou ja, reageer plz even. Ik ben wel bereid hier zeeeeeer veel tijd in te steken.