Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Visual Basic 6 + ASP

  • Hans van Heertum

    Waar zijn enthousiaste jongens die zichzelf hebben leren programmeren en aan de slag willen in een nieuw soort bedrijf: software aanbieden op internet, zodat bedrijven nooit meer een boekhoudpakket hoeven te kopen. Kijk maar eens op 7x24.nl. Ik zit te springen om een paar hele goeie jongens, die in het begin eventueel nog begeleid moeten worden, maar wel direct aan de slag kunnen. Je kunt in elk geval zeer goed verdienen, er is veel vrijheid, en we zijn van 0 naar 9 mensen gegroeid, maar worden nooit groter dan zo'n 15 man. Laat wat van je horen!

  • L.G.E. van den Hout

    Ik ben geinteresseerd in programmeren en werken als programmeur, en wil graag meer weten van je aanbod.Hans van Heertum schreef:

    >

    > Waar zijn enthousiaste jongens die zichzelf hebben leren

    > programmeren en aan de slag willen in een nieuw soort

    > bedrijf: software aanbieden op internet, zodat bedrijven

    > nooit meer een boekhoudpakket hoeven te kopen. Kijk maar eens

    > op 7x24.nl. Ik zit te springen om een paar hele goeie

    > jongens, die in het begin eventueel nog begeleid moeten

    > worden, maar wel direct aan de slag kunnen. Je kunt in elk

    > geval zeer goed verdienen, er is veel vrijheid, en we zijn

    > van 0 naar 9 mensen gegroeid, maar worden nooit groter dan

    > zo'n 15 man. Laat wat van je horen!

  • Almar

    Ik heb gekeken op de website (7x24.nl) maar vindt het een beetje vaag, IMO… Ben altijd wel geinteresserd in programmeren, heb toch nog geen vakantie werk =-)

    Boekhouding ligt me trouwens niet zo, hoop dat ik er een voldoende op krijg op m'n examen over twee weken…

    www.quadrantwars.com, http://members.digitalrice.com/vbfibre

    En 2x “ASP code of the month” winner op planetsourcecode.com

  • Arvin Romswinkcel

    Interesse gaat uit naar kortlopende projecten. Wij hebben meerdere developers ter beschikking Java, C++, Delphi Oracle. Tariefstelling is niet achterlijk ook niet hebberig maar marktconform.